1.Πολιτική ακυρώσεων-επιστροφών
Α)Ακύρωση παραγγελίας
Ο καταναλωτής δύναται να ακυρώσει κάθε παραγγελία την οποία έχει ήδη υποβάλει μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος εντός 24 ωρών από την χρονική στιγμή υποβολής της. Η ακύρωση παραγγελιών μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε με τηλεφωνική επικοινωνία, μέσω της τηλεφωνική γραμμής εξυπηρέτησης (+30 2310606026), είτε μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]
Β)Επιστροφές προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης
Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να ζητήσει αντικατάσταση του προϊόντος ή συμπλήρωση εφόσον αυτό που του παραδόθηκε δεν αντιστοιχεί κατά είδος και ποσότητα με την παραγγελία του ή απολείπεται κάποια συνομολογημένη ιδιότητα με υπαιτιότητα της επιχείρησης. Ο καταναλωτής οφείλει να επικοινωνήσει άμεσα με την επιχείρηση σχετικά με το λάθος. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι τα προϊόντα να βρίσκονται στην κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν(χωρίς ζημίες και με άθικτη συσκευασία).Η αντικατάσταση αφορά την αποστολή προϊόντος αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, ενώ επιστροφή χρημάτων προβλέπεται αποκλειστικά στην περίπτωση που αυτό δεν είναι δυνατόν. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην επιχείρηση καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον καταναλωτή βαρύνουν την επιχείρηση, εφόσον τηρείται ο προτεινόμενος από την επιχείρηση τόπος και τρόπος επιστροφής.
Για υγειονομικούς λόγους δεν πραγματοποιούνται επιστροφές σε είδη εσωρούχων.
Γ) Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA)
Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών από την έκδοση του τιμολογίου με Δελτίο Αποστολής κατόπιν συνεννόησης με την επιχείρηση. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην έχει υποστεί καμία μορφή φθοράς με υπαιτιότητα του καταναλωτή και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (Απ. Λιανικής, κ.λπ.) με πλήρη τη συσκευασία του και άθικτη. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:
- Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον καταναλωτή ελαττώματος.
- Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχει προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτό από την επιχείρηση, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο καταναλωτής δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον καταναλωτή. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την επιχείρηση.
- Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η επιχείρηση θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον καταναλωτή χωρίς σχετική ευθύνη της επιχείρησης πλέον. Η επιχείρηση κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο καταναλωτής είχε επιλέξει την δυνατότητα “παραλαβή από το κατάστημα”, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το φυσικό κατάστημα της επιχείρησης, , επί της οδού Ανδρέα Παπανδρέου αρ.104.Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα ή αντικαταβολή θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της επιχείρησης προς τον πελάτη.
- Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στην επιχείρηση όσο και για την επαναπροώθηση στον καταναλωτή του προϊόντος αντικατάστασης βαρύνουν την επιχείρηση.
- Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η επιχείρηση έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον καταναλωτή, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του καταναλωτή.
Δ)Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων – Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη
Ο καταναλωτής σύμφωνα με το ν. 2251/1994 περί προστασίας του καταναλωτή έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά προϊόντα στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
- Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το προϊόν έχει ήδη παραδοθεί ο καταναλωτής οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η επιχείρηση για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
- Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά, στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου [email protected] και η επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
- Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η επιχείρηση υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε μέσα σε 14 μέρες από την παράδοση του προϊόντος.
- Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η επιχείρηση.
- Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η επιχείρηση θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον καταναλωτή χωρίς σχετική ευθύνη της επιχείρησης πλέον. Η επιχείρηση κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο καταναλωτής είχε επιλέξει την δυνατότητα “παραλαβή από το κατάστημα”, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το φυσικό κατάστημα της επιχείρησης, η οποία εδρεύει στη Νεάπολη Θεσσαλονίκης , επί της οδού Ανδρέα Παπανδρέου αρ.104 .Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα ή με αντικαταβολή θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της επιχείρησης προς τον πελάτη
- Ο καταναλωτής ευθύνεται να αποζημιώσει την επιχείρηση αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η επιχείρηση και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο το αγαθό. Η επιχείρηση είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με τα προϊόντα παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή/και χρησιμοποίησης των αγαθών η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την επιχείρηση για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την επιχείρηση και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%.Η επιχείρηση δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
- Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η επιχείρηση έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
- Για υγειονομικούς λόγους το παραπάνω δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει για προϊόντα εσωρούχων.
2.Τρόποι παραγγελίας
Α) Λογαριασμός μέλους
Ο επισκέπτης του διαδικτυακού τόπου, εφόσον διαθέτει δικαιοπρακτική ικανότητα, έχει τη δυνατότητα να παραγγείλει τα διατιθέμενα προς πώληση εξ αποστάσεως προϊόντα που παρουσιάζονται στο διαδικτυακό τόπο, σύμφωνα με τους παρόντες όρους και την διαδικασία παραγγελίας. Για την χρήση της δυνατότητας υποβολής παραγγελίας αγοράς προϊόντων απαιτείται από τον επισκέπτη είτε να δώσει τα στοιχεία του κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας ως επισκέπτης είτε να εγγραφεί στο www.e-pinelopi.gr ως χρήστης. Ο χρήστης κατά την εγγραφή του θα κληθεί να ορίσει δύο κωδικούς οι οποίοι χρησιμοποιούνται για την αναγνώρισή του: το Όνομα Χρήστη (username) και ο Κωδικός Ασφαλείας (Password), οι οποίοι κάθε φορά που τους καταχωρεί παρέχουν στο χρήστη πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια στον προσωπικό του λογαριασμό. Επιπροσθέτως τόσο ο επισκέπτης όσο και ο χρήστης θα πρέπει να συμφωνήσει να: α) παρέχει αληθείς, ακριβείς, έγκυρες και πλήρεις πληροφορίες σχετικά με τα στοιχεία που του ζητούνται στις σχετικές αιτήσεις για πρόσβαση στα περιεχόμενά του και β) στην περίπτωση δημιουργίας λογαριασμού χρήστη να διατηρεί και ενημερώνει επιμελώς τα στοιχεία εγγραφής του ώστε να διατηρούνται αληθή, ακριβή, έγκυρα, ενημερωμένα και πλήρη. Για τη σύναψη της σύμβασης και την εκτέλεσή της οι πληροφορίες που ζητούνται στις επιμέρους σελίδες είναι απαραίτητες και εάν ο καταναλωτής αρνηθεί να τις θέσει στην διάθεση του www.e-pinelopi.gr ή οι πληροφορίες που διαθέσει δεν είναι ακριβείς, η σύμβαση δεν θα είναι έγκυρη και δεν θα μπορεί το ηλεκτρονικό κατάστημα να εκτελέσει την παραγγελία του χρήστη.
Τα μέλη/χρήστες παραμένουν αποκλειστικά υπεύθυνα για όλες τις πράξεις που διενεργούνται υπό τον προσωπικό κωδικό πρόσβασης, το όνομα χρήστη και γενικότερα τον λογαριασμό τους (user account). Τα μέλη/χρήστες συμφωνούν να ειδοποιούν άμεσα τους υπεύθυνους του ηλεκτρονικού καταστήματος για οποιαδήποτε μη εξουσιοδοτημένη χρήση του λογαριασμού τους και οποιαδήποτε γενόμενη ή/και πιθανή παραβίαση ασφάλειας. Επίσης, τα μέλη/χρήστες ευθύνονται αποκλειστικά για την προσεκτική χρήση του λογαριασμού τους και την τυπική έξοδό τους από τον λογαριασμό τους στο τέλος κάθε χρήσης (logout). Η επιχείρηση δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε βλάβη ή ζημία προκύψει από την αδυναμία ή αμέλεια των μελών να σεβαστούν και να ακολουθήσουν την παρούσα ρήτρα.
Β)Προϋποθέσεις παραγγελίας
Ο επισκέπτης/χρήστης του ηλεκτρονικού καταστήματος έχει τη δυνατότητα να συνάψει έγκυρη παραγγελία εφόσον είναι δικαιοπρακτικά ικανός σύμφωνα με τον Ελληνικό Αστικό Κώδικα. Η επιχείρηση επιφυλάσσεται του δικαιώματός της να αξιώσει από τον εποπτεύοντα ή κηδεμόνα τυχόν παραγγελίες που πραγματοποιηθούν από δικαιοπρακτικά ανίκανα πρόσωπα. Μολαταύτα η επιχείρηση δεν είναι σε θέση να εξακριβώνει πάντα με ασφάλεια τα στοιχεία των πελατών της στις περισσότερες παραγγελίες και για αυτόν το λόγο δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για περιπτώσεις έλλειψης δικαιοπρακτικής ικανότητας.
Όλες οι συμβάσεις για την αγορά προϊόντων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, διέπονται από το Ελληνικό Δίκαιο όπως έχει τροποποιηθεί από τις Ευρωπαϊκές Οδηγίες οι οποίες σχετίζονται με το ηλεκτρονικό εμπόριο και με τις συμβάσεις εξ αποστάσεως με καταναλωτές.
Η πραγματοποίηση παραγγελίας προϋποθέτει:
- την συμπλήρωση σχετικής φόρμας με την παράθεση των απαραίτητων στοιχείων για την σύναψη της σύμβασης πώλησης ως επισκέπτης ή ως χρήστης
- την ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων της σύμβασης πώλησης, όσον αφορά το πωλούμενο είδος, την ποσότητα, το τίμημα συμπεριλαμβανομένων φόρων και λοιπών δαπανών, τον τρόπο διεκπεραίωσης της συναλλαγής, τον χρόνο και τον τόπο παράδοσης της παροχής
- την ανεπιφύλακτη αποδοχή των παρόντων όρων χρήσης και της πολιτικής απορρήτου.
Ειδικότερα η διαδικασία παραγγελίας λειτουργεί ως εξής: ο καταναλωτής βρίσκει τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης του ηλεκτρονικού καταστήματος ή από τις διάφορες θεματικές και προϊόντικές σελίδες και τα επιλέγει με το σύνδεσμο ΕΠΙΛΟΓΗ, μεταβαίνοντας με αυτόν τον τρόπο στην σελίδα του επιλεγμένου προϊόντος. Αφού επιλέξει το μέγεθος ή/και το χρώμα του προϊόντος πρέπει να επιλέξει τον σύνδεσμό ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ με τον οποίο του παρέχεται η δυνατότητα προσθήκης των προϊόντων που τον ενδιαφέρουν στο ηλεκτρονικό “καλάθι αγορών”. Αφού ολοκληρώσει την προσθήκη των επιθυμητών προϊόντων στο καλάθι του μέσω του συνδέσμου ΚΑΛΑΘΙ μπορεί να μεταβεί στο ψηφιακό καλάθι αγορών του, όπου του παρέχεται μια σύνοψη της παραγγελίας του η οποία περιλαμβάνει όλα τα προϊόντα που έχει τοποθετήσει στο ηλεκτρονικό καλάθι αγορών και το συνολικό τους κόστος. Μέσω της επιλογής ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ μπορεί, αφού συμπληρώσει την διεύθυνση αποστολής των προϊόντων, να ενημερωθεί για το ακριβές κόστος αποστολής. Στη συνέχεια αν επιθυμεί να προβεί σε παραγγελία των επιλεγμένων προϊόντων θα πρέπει να επιλέξει τον σύνδεσμο ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ όπου συμπληρώνει τα στοιχεία χρέωσης. Στη συνέχεια ο καταναλωτής θα κληθεί να επιλέξει την διεύθυνση αποστολής των προϊόντων καθώς και την μέθοδο αποστολής και πληρωμής που επιθυμεί. Αν επιλέξει τον σύνδεσμο ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ο επισκέπτης/χρήστης υποβάλλει την παραγγελία του στην τελική της μορφή και σύμφωνα με τους όρους που έχει συμφωνήσει όπως αυτοί εμφανίζονται στην ως άνω σύνοψη και η επιχείρηση τον ενημερώνει για την επιτυχή υποβολή της παραγγελίας του.
Με την υποβολή παραγγελίας αποστέλλεται email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει παρέχει ο επισκέπτης/χρήστης με την απόδειξη της συναλλαγής καθώς και πληροφορίες σχετικά με την πορεία της παραγγελίας του.
Η υποβολή παραγγελίας αγοράς προϊόντων από τους επισκέπτες/χρήστες συνιστά δήλωση βούλησης σύναψης συμβάσεως πωλήσεως όπως αυτή ρυθμίζεται από την σχετική νομοθεσία και όχι απλή εκδήλωση ενδιαφέροντος. Η σύμβαση καταρτίζεται στην ελληνική γλώσσα.
Με την υποβολή παραγγελίας αγοράς προϊόντων, ο επισκέπτης/χρήστης αποδέχεται ανεπιφύλακτα ότι εφ’ όσον όλα ή μέρος των προϊόντων που παρήγγειλε είναι διαθέσιμα και εφ’ όσον, κατά την απόλυτη διακριτική ευχέρεια της επιχείρησης, κριθεί κατάλληλος και φερέγγυος για σύναψη συμβάσεως πώλησης, τότε, χωρίς περαιτέρω ειδοποίηση εκτός της επιβεβαίωσης της παραγγελίας, όλα ή μέρος των προϊόντων που παρήγγειλε θα του αποσταλούν εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος. Η επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει τα είδη ή την ποσότητα των προϊόντων τα οποία είναι διαθέσιμα στο διαδίκτυο.
Απαγορεύεται ρητά η υποβολή παραγγελίας αγοράς προϊόντων από μέλος/χρήστη κάνοντας χρήση του προσωπικού κωδικού πρόσβασης, του ονόματος χρήσης και γενικότερα του λογαριασμού (user account) άλλου μέλους /χρήστη ακόμη και αν το άλλο μέλος/χρήστης του οποίου έγινε χρήση του προσωπικού κωδικού πρόσβασης, του ονόματος χρήσης και γενικότερα του λογαριασμού του (user account), έδωσε την ρητή του συγκατάθεση κατόπιν ή και πριν την χρήση.
Σε κάθε περίπτωση υπόχρεο προς πληρωμή και ολοσχερή εξόφληση του τιμήματος των πωληθέντων προϊόντων θα είναι το μέλος/χρήστης του οποίου έγινε χρήση του προσωπικού κωδικού πρόσβασης, του ονόματος χρήσης και γενικότερα του λογαριασμού του (user account) προκειμένου να γίνει υποβολή παραγγελίας αγοράς προϊόντων. Το αυτό ισχύει σε περίπτωση όπου έγινε χρήση του προσωπικού κωδικού πρόσβασης, του ονόματος χρήσης και γενικότερα του λογαριασμού (user account) ενός μέλους/χρήστη από υπαλλήλους, προστηθέντες, βοηθούς ή πάσης φύσεως προσωπικό ή τρίτους προκειμένου να γίνει υποβολή παραγγελίας αγοράς προϊόντων.
Γ)Τιμές
Οι τιμές που αναφέρονται στην ιστοσελίδα είναι σε ευρώ και περιλαμβάνουν το Φ.Π.Α και όλους τους σχετικούς φόρους. Οι τιμές υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προειδοποίηση.
Η επιχείρηση καταβάλει προσπάθεια ώστε να είναι ακριβείς οι τιμές που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα αλλά δεν μπορεί να εγγυηθεί την παντελή έλλειψη λάθους. Σε περίπτωση που υπάρχει λανθασμένη τιμή όσον αφορά ένα προϊόν, θα χορηγηθεί στον καταναλωτή η διακριτική ευχέρεια είτε να αγοράσει το προϊόν στην πραγματική του τιμή είτε να ακυρώσει την παραγγελία.
3.Τρόποι Πληρωμής
Οι συναλλαγές πραγματοποιούνται πάντοτε σε Ευρώ(€).Η εξόφληση των παραγγελιών μπορεί να γίνει με:
- Αντικαταβολή, πληρώνοντας κατά την παράδοση της παραγγελίας.
- Με προπληρωμή, μέσω paypal είτε μέσω πιστωτικής κάρτας.
- Μετρητά, μέσω παραλαβής από το κατάστημα
- Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Οι καταθέσεις μπορούν να γίνονται στους εξής τραπεζικούς λογαριασμούς:
Οι διαθέσιμοι τραπεζικοί λογαριασμοί είναι οι εξής:
ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK
IBAN: GR95002601830000250200259181
Αριθμός Λογαριασμού: 0026.0183.25.0200259181
Όνομα Δικαιούχου των άνω λογαριασμών: ΖΗΝΩΝΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
4. Ασφάλεια συναλλαγών
Οι κωδικοί που χρησιμοποιούνται για την αναγνώρισή του χρήστη είναι δύο: ο Κωδικός Εισόδου (username) και ο Προσωπικός Μυστικός Κωδικός Ασφαλείας (Password), οι οποίοι κάθε φορά που τους καταχωρεί παρέχουν στο χρήστη πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια στα προσωπικά του στοιχεία. Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να μεταβάλλει τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (password) όσο συχνά επιθυμεί. Ο μόνος που έχει πρόσβαση στα στοιχεία του είναι ο ίδιος ο χρήστης μέσω των ανωτέρω κωδικών και όπως στο παρόν αναλύεται ενδελεχώς είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την διατήρηση της μυστικότητας και απόκρυψης του από τρίτα πρόσωπα. Σε περίπτωση απώλειας του ή διαρροής του ο χρήστης θα πρέπει να προβεί στην άμεση ειδοποίηση της επιχείρησης, αλλιώς το ηλεκτρονικό κατάστημα www.e-pinelopi.gr δεν ευθύνεται για την χρήση του μυστικού κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. Συνίσταται, για λόγους ασφαλείας, η αλλαγή του password σε τακτά διαστήματα και η αποφυγή της χρήση των ίδιων και εύκολα ανιχνεύσιμων κωδικών (πχ ημερομηνία γέννησης).
Η επιχείρηση χρησιμοποιεί για το ηλεκτρονικό της κατάστημα το πρωτόκολλο SSL, για ασφαλείς on-line εμπορικές συναλλαγές. Κατά αυτό τον τρόπο όλες οι προσωπικές πληροφορίες του επισκέπτη/χρήστη, συμπεριλαμβανομένων του αριθμού της πιστωτικής κάρτας, του ονόματος και της διεύθυνσής του, κρυπτογραφούνται ώστε να μην μπορούν να διαβαστούν ή να αλλαχτούν κατά τη μεταφορά τους στο Internet. Το πρωτόκολλο SSL (Secure Sockets Layer) είναι σήμερα ένα παγκόσμιο standard στο Διαδίκτυο για την πιστοποίηση δικτυακών τόπων (web sites), όταν αυτοί χρησιμοποιούνται από τους δικτυακούς χρήστες, για την κρυπτογράφηση στοιχείων μεταξύ των δικτυακών χρηστών και των δικτυακών εξυπηρετητών (web servers). Μία κρυπτογραφημένη SSL επικοινωνία απαιτεί όλες τις πληροφορίες που αποστέλλονται μεταξύ ενός πελάτη και ενός εξυπηρετητή (server) να κρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποστολής και να αποκρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποδοχής, προστατεύοντας έτσι προσωπικές πληροφορίες κατά τη μεταφορά τους. Επιπλέον, όλες οι πληροφορίες που αποστέλλονται με το πρωτόκολλο SSL, προστατεύονται από ένα μηχανισμό που αυτόματα εξακριβώνει εάν τα δεδομένα έχουν αλλαχτεί κατά τη μεταφορά.
Ο παρών διαδικτυακός τόπος www.e-pinelopi.gr διαθέτει πιστοποίηση SSL της GTS CA 1C3 η οποία είναι μία ελεύθερα προσβάσιμη αυτοματοποιημένη αρχή πιστοποίησης.
5. Τρόποι αποστολής
Το ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει στον καταναλωτή διαφορετικούς τρόπους αποστολής της παραγγελίας του. Το αντίστοιχο κόστος αποστολής της παραγγελίας γνωστοποιείται στον καταναλωτή κατά την επιλογή του τρόπου αποστολής αυτής.
Η παράδοση των προϊόντων μετά την επιβεβαίωση διαθεσιμότητας είναι άμεση και μπορεί να γίνει με τους εξής τρόπους:
Αποστολή της παραγγελίας μέσω συνεργαζόμενης μεταφορικής επιχείρησης ή υπηρεσίας COURIER.
Παραλαβή της παραγγελίας από την έδρα της επιχείρησης (Ανδρέα Παπανδρέου αρ.104, Θεσσαλονίκη)